loader image

Επιτυχημένα λογότυπα

Επιτυχημένα λογότυπα

Τι κάνει ένα λογότυπο πετυχημένο; Το σκεπτικό πίσω από το σχεδιασμό των πιο πετυχημένων λογοτύπων ήταν να παραμείνουν χαραγμένα στο μυαλό των ανθρώπων. Πώς;

Θέλουμε έμπνευση

Δεν είστε ο πρώτος άνθρωπος που σχεδιάζει λογότυπο. Αρκετοί άλλοι το έχουν κάνει πριν από εσάς. Το logo σας είναι κάτι που πρέπει να σκεφτείτε καλά ώστε να δημιουργήσετε ένα λογότυπο που θα είναι μοναδικό και θα ταυτοποιεί την παρουσία σας στο διαδίκτυο και όχι μόνο. Κάντε έρευνα, μελετήστε τα λογότυπα ανταγωνιστικών σας εταιρειών και πάρτε ιδέες. Κάντε brainstorming, συνδυάστε ιδέες και βρείτε αυτό που ταιριάζει στην εταιρεία σας.

Αναζητούμε ιδιαιτερότητα

Είναι πολύ σημαντικό το λογότυπό σας να παραπέμπει τους πελάτες σας σε εσάς και μόνο σε εσάς. Είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε ανάμεσα στους ανταγωνιστές. Επιχειρήστε λοιπόν να δημιουργήσετε ένα μοναδικό λογότυπο, τέτοιο που άμα βάζατε όλα τα λογότυπα του κλάδου σας στη σειρά, το δικό σας θα ξεχώριζε.

Επιλέγουμε τα κατάλληλα χρώματαγραμματοσειρά

Το χρώμα του λογότυπού σας είναι κάτι που θα πρέπει να σκεφτείτε πολύ καλά. Το χρώμα που θα επιλέξετε θα πρέπει να περνάει και το σωστό μήνυμα. Αν για παράδειγμα έχετε μωρουδιακά ρούχα, τότε πιθανώς να ταιριάζει ένα χρώμα όπως το ροζ ή το γαλάζιο. Αν το θέμα της εταιρείας σας έχει να κάνει με το περιβάλλον, τότε ίσως να πρέπει να επιλέξετε κάποια απόχρωση του πράσινου. Το σημαντικότερο όμως ίσως που έχετε να σκεφτείτε είναι ότι το κάθε χρώμα φέρνει διαφορετικά αποτελέσματα στην ψυχολογία των ατόμων. Παλιότερο άρθρο μας, στο οποίο αναλύουμε την σημασία των χρωμάτων θα σας βοηθήσει στην επιλογή χρώματος για το λογότυπό σας.

Η γραμματοσειρά που θα επιλέξετε είναι εξίσου σημαντική με το χρώμα. Και πάλι, έχει να κάνει με την ψυχολογία των καταναλωτών αλλά και με πιο πρακτικά ζητήματα. Για παράδειγμα να είναι πιο ευδιάκριτη.

Επιλέξτε είδος λογότυπου

Ναι, υπάρχουν διαφόρων… λογιών λογότυπα. Εσάς ποιο στυλ σας ταιριάζει από τα παρακάτω;

  • Γράμματα:Αρκετά λογότυπα, αποτελούνται από ένα ή δύο χαρακτηριστικά γράμματα.
  • Σύμβολα: Τα σύμβολα παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στα logos. Όπως είπαμε, το λογότυπό σας δεν θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα περίπλοκο, θα μπορούσε όμως να δημιουργεί έναν συνειρμό όταν κάποιος το παρατηρήσει. Συναντάμε πολύ συχνά σύμβολα τα οποία παραπέμπουν σε ένα συναίσθημα ή μία εικόνα.
  • Αφαιρετικά: Τα αφαιρετικά λογότυπα είναι αυτό που μάλλον καταλάβατε, logos που αποτελούνται από κάποια σύμβολα. Το πλεονέκτημά τους είναι ότι τραβάνε το μάτι και μένουν στο μυαλό των καταναλωτών.
  • Wordmarks: Πρόκειται για ολόκληρες ή κομμένες λέξεις ή συντομογραφίες.

Καταλήγοντας, όποιο τύπο, γραμματοσειρά, χρώμα, όνομα και να επιλέξετε έχετε πάντα στο νου σας το λογότυπό σας να είναι απλό, καθαρό, μοναδικό, αναγνωρίσιμο και διαχρονικό.

Sharing is caring!